Programi
Prijava

FITMAMI

Rehabilitacijski program in vadba PO PORODU

KI VAŠE TELO V 8-ih TEDNIH SPREMENI V MOČAN STEBER, BREZ BOLEČIN IN ŠIBKIH MIŠIC

Predvajaj video
Naroči program >

Redna cena 97 EUR

 

00

DNI

00

UR

00

MIN

00

SEK

 

S TEM PROGRAMOM BOŠ:

  • Prišla do rezultatov  prej, s preverjeno PROGRESIVNO  metodo
  • Prišla do bolj ravnega trebuha s 3-D faznimi vajami za krepitev trupa.
  • Prišla do telesa, ki je močno in sposobno, z neomejeno energije, ki jo lahko porabljaš za družinske člane, ki jih imaš tako rada. 
  • Se znebila bolečin
  • POZDRAVILA DIASTAZO REKTUSOV
  • Izobljšala držo
  • IMELA VEČ ENERGIJE
  • IMELA MOČNO TELO IN TRUP

Posebna progresivna metoda, ki vas v 8-ih tednih postopoma pripelje do močnejšega in stabilnejšega trebuha, medeničnega dna in telesa, v samo 10-ih minutah na dan.

VARNO IN UČINKOVIT0!

Redna cena 97 EUR

S PRIDRUŽITVJO V 8 TEDENSKI POPORODNI PROGARAM BOSTE PREJELI 

⎷ 8 PROGRESIVNIH VADB s katerimi boste 8 tednih prišli do neverjetne moči

⎷VAJE ZA TREBUH, ZADNJICO, NOGE, HRBET

⎷3D FAZNO METODO ZA KREPITEV TREBUŠNIH MIŠIC s katero zaobjamemo vse trebušne mišice

⎷VAJE ZA ZMANJŠANJE BOLEČIN V VRATU, ki je zaradi prisiljenih drž (dojenje, nošenje) pogosto zategnjen.

⎷VAJE ZA UBLAŽITEV BOLEČIN V KRIŽU

⎷VODNIK DIASTAZE REKTUSOV

PRIPRAVA NA TREBUŠANJAKI IN TEŽJE VAJE

⎷TRENING MEDENIČNEGA DNA pripomoček, ki vašemu medeničnemu dnu ne bo pustil, da vas pusti na cedilu (skakanje, kihanje ...)

⎷DIHALNE VAJE, ki so najpomembnejša komponenta pri krepitvi trebuha

⎷VSE METODE ZA FUNKCIONALNO MEDENIČNO DNO

⎷PRILAGODITVE ZA CARSKI REZ

⎷BONUSI: Aktivacija transversusa,  hidracija in prehrana, priročnik za meritev diastaze rektusov, vaje za sproščanje medeničnega dna sproščanje,   napotki za držo, pravilno vstajanje, nošenje, napotki za  DOJENJE strokovnjakinje za dojenje
Po porodni program je najprimernejši za osebe po porodu, ki okrevajo po nosečnosti in se želijo počutiti bolj povezane s svojim telesom ter postati bolj čvrste in močne.
Začnite takoj!

VADITE VARNO po porodu

Obnovo in celjenja tkiva LAHKO pospešite, če mu v ključnih trenutkih po porodu pri tem pomagate.

Lahko ga tudi upočasnite, če prehitro naredite preveč.

PROGRAM PO PORODU 

Redna cena 97 EUR

  • Zelo nežne vaje, ki temeljijo na trebušnem dihanju, so zelo koristne za prebujanje mišic jedra in medeničnega dna, da si postopoma povrnete moč, hitro in pravilno okrevate.
  • Progresivne vaje IN 3D FAZNA METODA za celjenje DIASTAZE REKTUSOV in krepitev medeničnega dna
  • Progresivne vaje za celo telo
  • Raztezne vaje za ključne dele telesa (hrbet, vrat, prsa…)
  • KOMBINACIJA IZOBRAŽEVANJA IN VAJ
  • Nasveti glede prehrane in hidracije
  • VIDEO: Masaža brazgotine po CR
  • Program ostane za vedno
ZAČNI S PROGRAMOM
PROGRAM POPORODU + POPORODNI PAS

Akcija 119,00€

Redna cena 128€.

 Več o pasu si lahko preberete TUKAJ.

NAROČI PAKET
 

NI POTREBNO ČAKATI

Velikokrat je ženskam rečeno, naj počakajo na zeleno luč svojega zdravnika, da nadaljujejo z vadbo po porodu ... potem pa pri 6 ali 8 tednih po porodu mislijo, da lahko preprosto skočijo nazaj na katero koli vabo, ki jo želijo!

VEDNAR kot mame moramo početi veliko fizičnih stvari, preden prejmejmemo dovoljenje za vrnitev k vadbi ...

IN ZA TE DEJAVNOSTI MORAMO BITI PRIPRAVLJENE.

Popolnoma se spomnim nenehnega dojenja, vstajanja iz postelje 4-krat na noč, jemanja vozička iz avta in nato namestitve avtosedeža na voziček, nošenje  otroka. Očitno je, da se 6 tednov po porodu vaša moč in jedro ne vrneta čudežno nazaj. Treba je postaviti temelje in tukaj bomo storili prav to.

PROGRAM JE ZATE, ČE:


SI 
MAMA TAKOJ PO VAGINALNEM PORODU

MAMA PO CARSKEM REZU (DIHALNE VAJE)

MAMA, KI SE PRVIČ SREČUJE Z VADBO OD PORODA (NE GLEDE NA TO KDAJ SI RODILA)

SI PRIPRAVLJENA ZAČETI OBNAVLJATI SVOJE JEDRO, AMPAK SI PREOBREMENJENA Z VSEMI INFORMACIJAMI

NE VEŠ KJE ZAČETI

NISI PREPRIČANA, ČE VAJE DELAŠ PRAVILNO

SI POSKUŠALA TO NAREDITI SAMA TAKO, DA SI SLEDILA VAJAM IZ YOUTUBA ALI INSTAGRAMA, VENDAR SE SPRAŠUJEŠ, ZAKAJ SE JEDRO NE ODZIVA

SI NAREDILA VSE "PRAV", OBISKALA FIZIOTERAPEVTA, VENDAR JE TVOJE TELO ŠE VEDNO ŠIBKO

TELOVADIŠ IN IMAŠ MOČ TELESA, VENDAR NE MOREŠ UGOTOVITI ZAKAJ JEDRO NE NAPREDUJE

SI MOTIVIRANA ZA VADBO, VENDAR TE FRUSTIRIJAO VSE OMEJITVE (DIASTAZA, INKONTINENCA)

SI ŽELIŠ VADITI KOT NEKOČ

ŽELIŠ OKREPITI TREBUŠNE MIŠICE NA VAREN NAČIN

ZNOVA SE NAUČITE

Optimalno uporabljajti diafragmo, saj je (dojenček) ne potiska več navzgor.

Nadzirati medenično dno, saj je bilo zelo raztegnjeno in ne podpira več teže vašega otroka

Vključiti svoje trebušne mišice, saj niso več podvržene ekstremnemu raztezanju.

ČE BOLI KRIŽ

Vam to jemlje dragoceno energijo. Vsaka bolečina v telesu vam vzame energijo ter vas tako popelje v začaran krog utrujenosti.

NESTABILEN TRUP

Vam lahko v trenutku poškoduje hrbet, diastaza trebušnih mišic pa lahko vpilva na medenično dno in ostale disfunkcije.

BOLEČINE V VRATU IN  LOPATICAH

Dojenček je težek, dojenje je tudi ... Vaje za gibljivost delajo čudeže.

MEDENIČNO DNO 

Ki vas pusti na cedilu med vsakih kašljanjem, kihanjem ali pa kar tako.

SI PRESTRAŠENA

Da si ne boste naredila več škode kot koristi z napačnimi vajami.

DO KONCA AKCIJE SAMO ŠE

00

DAN

00

UR

00

MINUT

00

SEKUND

ZAČNI S PROGRAMOM

Kdo je Nuša?

Živjo, sem Nuša Gnezda in sem osebna trenerka ter strokovnjakinja za treniranje žensk po porodu in v nosečnosti.  S svojo metodo, ki je mamicam prijazna in efektivna sem pomagala že več tisoč ženskam, do telesa, ki si ga želijo.

Vem, da se po porodu počutite nesigurno v svojem telesu in si mislite, da ste edina na tem svetu, ki se počuti tako. Tudi sama sem rodila in tudi sama se šla čez vse težave, ki jih imamo ženske po porodu, vse to kar doživlja velika večina žensk po porodu. Zato si ta populacija zasluži VEČ, veliko BOLJŠE in KVALITETNO vadbo po porodu.

Diplomirala sem na fakulteti za šport, kjer sem se osredotočila na smer fitnes, kjer sem si tekom študija pridobila lojalno in predano bazo zadovoljnih strank.

Kasneje sem se osredotočila na treniranje žensk, saj sem mnenja, da ženske potrebujemo drugačen pristop. Z Nosečnicami in ženskami po porodu delam najraje, saj so zame velik izziv. Zato sem se izobraževala pri najboljših na svetu, uporabljam metode najboljših trenerjev in fizioterapevtov za vadbo po porodu.  Tudi sama sem vkratkem času svoje telo po porodu rehabilitirala na najboljši možen način. In zato, da vam ni treba čez vse ta izobraževanja, sem pripravila programe, ki jim je potrebno samo slediti. Svoje znanje redno dopolnjujem in sledim vedno novim raziskavam na področju poporodne in nosečniške vadbe.

PREBERI VEČ

KJERKOLI IN kadarkoli

Program Po porodu lahko izvajaš kjerkoli in kadarkoli.

Vse vadbe so dostopne tudi preko aplikacije, ki si jo enostavno naložiš na telefon. Vadbe lahko spremljaš doma ali na poti. Vadbe ti ostanejo za vedno. 

ZAČNI S PROGRAMOM

PREDSTAVLJAJTE SI: 

Da Imete orodja in znanje za samozavestno krepitev svojega jedra.

Imate zaupanje vase in v svoje jedro, da poskusite nove stvari
brez strahu pred gibanjem in brez strahu pred vadbo.

Svobodno telovadite brez obsedenosti diastazo

Imate celoten program, ki jasno določa načrt po korakih, tako da vam ni treba več izgubljati časa, da bi ga sami ugotovili kaj je prav in kaj narobe.

Imate verodostojen in neverjeten vir, ki vas ne samo nauči, kako vaditi z diastazo, ampak vas tudi nauči, kako premagati običajne ovire, da lahko končno napredujete.

Vse to lahko počnete v udobju svojega doma

PRIJAVITE SE V PROGRAM IN  KONČNO OBČUTITE KAKO JE BITI V ZDRAVEM IN  MOČNEM TELESU.

Za koga?

Za mamice, ki so vsaj 6. tednov po carskem rezu ali 2-3 tedne po vaginalnem porodu. 

TUDI, ČE STE NEKAJ MESECEV PO PORODU. NIKOLI NI PREPOZNO, DA  ZAČNETE KREPITI TELO. 

Po Carskem rezu počakajte do zdravniškega pregleda. Ker je v končni fazi to le operacija abdominalne stene. Splošno priporočilo je od 6-12 tednov, to je biološki čas celjenja mehkega tkiva.

V tem času lahko izvajate dihalne vaje, začetne vaje za stabilizacijo trupa kot so osnovni stisk, nagib medenice in vaje za spodnje ekstremitete za preprečitev globoke venske tromboze.  

Vse te vaje so v programu.

 

POPORODNI PROGRAM JE SUPER, ZA REAKTIVACIJO MIŠIC PO ABDOMINALNI OPERACIJI, 

KOT ZAČETNI PROGRAM PRI PROLAPSU,

ČE ŽELITE NA VAREN IN PRAVILEN NAČIN ZAČETI Z VADBO IN

KONČNO AKTIVIRATI TREUBUŠNE MIŠICE.

POMEMBNO!  

Zelo pomembna je pravilna aktivacija mišic medeničnega dna, globoke trebušne mišice ter pravilni dihalni vzorci med izvajanjem vaj.

Program po porodu je sestavljen iz osmih tednov. Vse kar morate storiti je, da sledite mojim navodilom, ki sem jih pripravila v programu. 

Vsak porod in nosečnost je na nek način "poškodba" telesa. Vsaka poškodba potrebuje rehabilitacijo in s tem hitrejše okrevanje. 

 
Celotni plan rehabilitacije na enem mestu 
 
ZA ceno ENE povprečne fizioterapevtske rehabilitacije, dobite CELOTNI plan rehabilitacije.

REZULTATI, KI JIH LAHKO PRIČAKUJEŠ

 ✔️ Zmanjšanje in odpravljanje diastaze rektusov

✔️ Zmanjšanje trebuha

✔️ Močnejše medenično dno

✔️ Izboljšanje težav z inkontinenco

✔️ Več energije, boljše počutje

✔️ Izboljšana drža, nič več bolečin v vratu in hrbtu

✔️ Več splošne moči

✔️ Zmanjšanje obsega kritičnih predelov telesa

✔️ Stabilen trup

 

ANJA T.

Iz facebook skupine

Moram pohvalit Poporodni program

Trenutno sem v 5. tednu treningov in je res super, vaje ne trajajo predolgo, tako da jih lahko oddelaš kljub novorojenčku. Tudi dodatne vsebine so zelo dobrodošle, predvsem tistih glede dojenja sem bila zelo vesela...

Namesto kakšne igrače ali ka podobnega bi jaz kot "must have" po porodu predlagala ta program.

Ines K.

iz facebook skupine

Vse pohvale

Vse pohvale za super preprosto in profesionalno prikazane vaje. Kupila sem program po porodu, da si okrepim telo in da bom lahko kasneje nadaljevala še z drugimi programi. Sem od poroda zaležana in mi prav paše si na dan vzeti čas in opraviti vaje. Se že veselim, da danes opravim naslednji trening!

Špela V.

Fb skupina

Enostavno nisem verjela

Ko mi ga je prijateljica priporočila. Celo mladost aktivna športnica, sem iskreno dvomila v učinek vaj... bile so tako drugačne od poznanega.

Ampak za razliko od poznanega, delujejo. Več moči, več veselja, mobilnosti, praktično odpravljene bolečine v hrbtu. 

Eva MK

iz fb skupine

Septembra sem rodila 

in Nušin program mi pomaga, da se vsaj nekajkrat na teden spravim k sebi in naredim nekaj zase. Vaje so odlične, ker niso težke in ravnoprav zahtevne za mamice po porodu.

NAJBOLJ POGOSTA vprašanja

Redna cena 97 EUR

8- tedenski POPORODNI PROGRAM

VREDNOST 500

Redna cena 97 EUR

ZAČNI S PROGRAMOM
8- tedenski POPORODNI PROGRAM + POPORODNI PAS

119,00€

22,5 Eur popusta

NAROČI PAKET
 

Podari darilni bon

 

Za izbiro darilnega bona na [email protected] napišite katero barvo želite in na kateri naslov naj vam ga pošljemo.